Office 365
Szanowni Państwo!
Przypominamy, iż korzystanie z pakietu Office 365 w tym z poczty Outlook nie wymaga pobierania pakietu na komputer. Wystarczy dostęp do Internetu, mają Państwo oczywiście taką możliwość, natomiast nie jest to wymagane, wystarczy zalogować się na platformę Office 365 poprzez e-mail i hasło, które Państwo otrzymali w naszej placówce.
Uprzejmie prosimy rodziców nowoprzyjętych dzieci o potwierdzenie aktywacji otrzymanego konta poprzez wysłanie informacji „Witam” do nauczycieli grup na konta służbowe.
Jak korzystać z Office 356 w sposób prosty i bezpieczny
- Logowanie
Logowanie do usługi Office 365 | Microsoft Office
Po wejściu na stronę Office 356 należy się zalogować dostępnym hasłem i loginem (adres mail).
2. Aktualizacja hasła
Po pierwszym logowaniu należy utworzy nowe hasło (własne np. imię dziecka bądź inne)
3. Praca z platformą Office 365
Po podaniu nowego hasła, możemy zacząć pracę z Office 365
4. Outlook, czyli poczta umożliwiająca Państwu stały kontakt z placówką. Prosimy również pamiętać, że Office 365 to również duża gama programów, wspomagającą naszą pracę:)
Życzymy udanego korzystania z Office 365 oraz życzymy dalszej owocnej współpracy z naszą placówką:)
W przypadku problemów z logowaniem, bądź innych problemów technicznych prosimy o kontakt z administratorem globalnym platformy Office 365 w naszej placówce Panią Katarzyną Szymura pod adresem mailowym: k.grabek@pm128.elodz.edu.pl